Müştəri xidməti: +99450 711 11 65

AZ | EN | RU
Loqotip
19.05.2022 2083
Loqotip

Loqotip fərdi qrafik simvol, markanın şrifti və ya qrafik simvol və yazı tipinin birləşməsidir. Seçimlərdən hər hansı birində loqo şirkətin əsas ideyasını (marka, ticarət nişanı) daşıyır və onları tanıdmaq üçün işlənib hazırlanır. Bu, korporativ stilin əsas elementi və eyni zamanda biznes və ya qeyri-kommersiya fəaliyyətinin təşviqi üçün ən sadə vasitədir.

Korporativ firma stili loqo daxil olmaqla, qrafik, rəng, şifahi və digər daimi elementlər toplusudur. Bu elementlərin bütün dəsti koporativ stil adlanır və şirkət (brend, ticarət nişanı) haqqında məlumatın vahid qavrayışını təmin edir və onu rəqiblər arasında müəyyən etməyi asanlaşdırır.

Brend və şirkət loqo dizaynı, fərq varmı?

Şirkət loqotipinin dizaynı sadə və yaddaqalan işarə və ya təsvirin işlənməsini əhatə edir. Belə bir atribut, əks etdirdiyi ideya və dəyərləri korporativ sektorun obyektini tanımağı asanlaşdırır.

Brend dizaynı (əmtəə nişanı) bütün brend komponentlərinin vizuallaşdırılmasını əhatə edən daha geniş və mürəkkəb anlayışdır: istehsalçının adı, deskriptoru (əmtəə nişanı imzası) və s. Eyni zamanda brend loqosunu ayrı-ayrı elementlərə ayırsaq, , onların hər biri istehlakçılar üçün tanınan qalacaq. Bu baxımdan, əmtəə nişanı dizaynını hazırlayarkən onun elementləri əsas loqo dizaynı ilə eyniləşdirməni saxlamaqla qismən sadələşdirilə bilər.

HANSI LOGONU SİFARİŞ EDƏK?

Yazı tipi

Şirkətin / məhsulun / xidmətin adının qrafik dizaynı. Belə bir loqonun yaradılması klassik texnikanın köməyi ilə oynanan ada əsaslanır. Əsas diqqət müxtəlif şriftlərin və rənglərin müxtəlif dəyişikliklərinə yönəldilir. Qısa başlıqlar və abbreviaturalar üçün ən uyğundur.

Simvol

Unikal brend adı və ya korporativ xarakter, qəhrəman və simvol. Belə loqonun inkişafı minimal rəng və şrift manipulyasiyaları ilə baş verir. Uzun və ya səssiz adlar üçün ən uyğun loqo növü.

Kombinə edilmiş

Şirkət loqo dizaynını seçərkən, adın və marka adının birləşməsini seçə bilərsiniz. Eyni zamanda, ad həm tam, həm də qısaldılmış ola bilər, lakin qrafik hissəsi ilə mənaca əlaqələndirilməlidir. Yazı tipli loqotip simvol ilə birgə istifadı olunur.

Loqonun qiymətləndirilməsi üçün hansı meyarlar var?

Unikallıq. Bizim hazırladığımız hər bir loqo unikal və təkrarolunmazdır, çünki müştərilərimizin fərdiliyini əks etdirir.

Yaddaşda qalıcılıq. Loqotip yadda saxlanmalıdır, çünki yalnız bu əmlak markanın və ya ticarət nişanının tanınmasına zəmanət verə bilər.

Yığcamlıq. Yaxşı loqonun ən yaxşı xüsusiyyətlərindən biri yığcam və sadə olmasıdır. Loqo dizaynında lazımsız elementlər, həddindən artıq detallar və elementlərin yığılması olmamalıdır - dünya brendlərinin loqolarının minimalizmə can atması əbəs yerə deyil.

Funksionallıq. Loqo bir şirkətin ən çox istifadə olunan qrafik elementidir. Həm saytın başlığında, həm məhsulun qablaşdırmasında, həm də reklam çapında və s. eyni dərəcədə əlverişli görünməlidir.

Assosiasiyalıq. Loqo yaratarkən, assosiasiyaları oyatmaq vacibdir.

Teqlər

# loqo

# loqo nədir

# firma markası

# emblema

# loqo bakı